Forever..FOREVER21

Dagen har jag och Amanda spenderat på FOREVER21. Jag har en ny favoritaffär kan man säga!
Vi var där i nästan 2 timmar. Men man blir nästan blind när det är så mycket kläder...!
Igår var jag och lotta på en affär som heter Target. Som Sveriges Åhlens fast mycket bättre och större.
Innköpen änn så länge är:
Klänning Target

Armband Target och Forever 21

Svarta Armband Forever21

Kavaj, RollingStones TS, Jeans, Armband Forever21

Som sagt.. jag har en ny favvo affär!
Hör av mig

// Moa

Kommentarer
Postat av: matilda

snygg moaaaaaaaaa:)

2009-10-24 @ 14:38:13
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej sötnos! :)

Allt bra med dej idag? :)



Vad tycker du om låten i mitt senaste inlägg? :)

KRAM

2009-10-25 @ 10:48:13
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: felicia

gillar verkligen kläderna, vart finns dom affärerna?:)

2009-11-12 @ 16:29:42
URL: http://efsoderstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0