SexOnFire


Satt och kollade i arkivet på datorn och hittade den här bilden från i sommras. Min bror fick vara med i bloggen det trodde jag inte! HIHI


Passar denna låt bra?

Nu ska jag slappa lite och äta GLASS!
BYE//
Moa

BLUEBERRY


Blåbärs smothie!  MUMS!
Ring från JC.

Dagen i skolan.. matteprov spanska läxförhör!



Nu ska jag plugga lite till... :(

Bye / Moa

PS. Fannys kamera är sönder och hon vill inte blogga utan bilder säger hon. :P

UPDATE 09-09-29 18:40

Hej bloggen :)
Nu sitter jag här och skrattar åt Anna Anka!
Någon mer än jag som tycker att hon är för mycket?

Ialla fall.
Kameran är urladdad och jag har inte tagit så mycket bilder den sista tiden.

Nu ska jag plugga lite inför matteprovet imorgon.




Lady Gaga - Paparazzi

// Moa

9E

SKOLFOTO IDAG!

På bliden finns ungefär halva min klass :P
Tagen av en kompis**

Ser ni mig?

Har precis kommit hem från träningen och nu ska jag äta spagetti med köttfärssås..MUMS!

SES / Moa


AMERICA HERE I COME!

Hej bloggen! LÄNGE SEN..
Har bestämt mig för att sätta bloggen i arbete igen.

Detta på grund av att jag åker till USA om mindre än 1 månad!
Jag har knappt fattat det.. men jag åker dit själv till min kompis Amanda och jag stannar i 2 veckor och 3 dagar.
OMG OMG OMG !!
Jag är såå överlycklig!

Jag ska försöka uppdatera därofrån men jag ska absolut inte lova något.
Mer info kommer inom kort ;)



/ Moa

MUSE


Lyssna och Njut
MUSE-UPRISING

Idag har jag kollat på Handboll hela dagen.
Nu ska jag slappa.

Kram Moa


21 GUNS

Hej har inte bloggat idag :) Var ute och åt med tjejerna idag!
Några bilder ifrån kvällen:

mums!

F.V Amanda, Fanny, Lina, Jag, Michaela, Elina, Lisa

Sen lekte jag LadyGaga i vitt :) haha! Diggar ju outfiten hon hade på VMA!

Ha en bra kväll/natt
Puss / Moa

09-09-17

Hej bloggen.
Idag hade vi en temadag såkallad Våga vittna.
Nu ligger jag i sängen med datorn i knät, boken på sidan och engelska läxan i hösta hugg!
Imorgon händer inget.. ska kanske ut och springa lite på eftermiddagen..
Har inte fotat senaste tiden men en gammal bild bjuder jag på!


Jag och Fanny <3

Kram / Moa


CHOKLAD MED GRÄDDE OCH MASCHMALLOWS

I tisdags var jag på stan med Matilda. Jag köpte äntligen ett par knästrumpor! Tycker det är så himla gulligt att ha det. Plus att Frida, min syster, har tydligen jätte många som jag kan låna! Wihu :) Det blev även en fika på expressohouse.





/Fanny

OUTFIT/ FISKBENS

Min outfit i torsdags: vit tröja, cheap monday och converse, plus mammas halsduk som ni lär få se mer av i höst! :)




Emma gjorde fiskbensfläta på mig. Det är så himla fint! Önskar jag kunde göra det...

/Fanny

LAST WEEKEND

Jag har inte kunnat blogga sen förra onsdagen för våran data pajade -.- Men nu är jag tillbaka! Och med en massa bilder. I helgen var jag mest med Moa. Fredag till lördag sov Moa hos mig och lördag till söndag sov jag hos Moa. I lördags var jag med mamma och Frida på museum och så köpte vi fina karameller! På söndagen fixade jag och Moa nudlar och gick på torshälla marknad en sväng. Inte så värst mycket men det var ändå rätt kul. 

 








Våra outfits från i söndags! :)

/Fanny

TORSDAG

Idag har jag vart i skolan och då var det ingen vanlig dag, vi hade tema dag "våga vittna". Det var väl okej... efter skolan åkte jag till icamaxi och köpte godis för det var extrapris. Haha. Nu ska jag plugga och senare blir det idol.


Idag kände jag för benvärmare, som tyvärr inte syns så bra på bilden. Det matchade jag till tights, ett vitt linne och en stickad kofta!

/Fanny

TIP

Hej, sorry för dålig uppdatering!
Fannys dator är sönder så hon kan inte blogga..
Gårdagens outfit:


Dagen hälsotips:

Känner inte du dig utårkad och äcklig på kvällen när du ska gå och lägga dig?
Jag brukade göra det, men nu när jag använder bra grejor är det mycket bättre.

Jag börjar alltid att ta bort dagens smink:
Det gör jag med denna kräm från ACO


När allt smink är borta tar jag denna facescrub:
Kommer ifrån Lancome


Och efter det för att pigga upp den torra huden lite tar jag en ansiktskräm:
Kommer från apoliva

Lycka till!

Ha en bra dag / Moa

KRISTEN+MOA IS THE YAAM

Orkar inte blogga om "body" tips ikväll.. men det kommer en annan dag :)

Just nu är jag bara skit glad.. vet inte varför? Men det kan vara att jag är riktigt sugen att hålla mig vaken hela natten för att kunna kolla på VMA!

Så här kan jag bara beskriva mig nu:


HAHAHAHA

Ha en bra kväll alla!

// Moa

RUNS HOUSE

Hej bloggen!

Nu har jag nöördat Runs house sedan 2.. Diggar familjen :)


Speciellt lilla Russ! Asså lite cooling! (den minsta pojken med svart kostym)

Jag och Fanny tog outfitbilder idag:



Sen åt vi Nudlar också :D


PS. Ikväll ska jag lägga ut ett "body" tips!

Ha det så bra
// Moa

VECKANS BLOGG VINNARE!

Hej bloggen!
Nu har vi räknat rösterna och vi har en vinnare!

Vinnen är...



GRATTIS TILL DIG!

Vi tackar alla som anmälde sig och alla som röstade!
Vi drar igång en annan tävling snarast.

Bye // Fanny och Moa



120909

Hej bloggen! Just nu ditter jag här hos moa medans hon ligger i badkaret... hehe. Jag ska sova här ikväll, vi ska räkna alla era röster och få fram en vinnare till veckans blogg tävlingen v.37. Och så ska vi busa såklart! ;) LATER!
/Fanny

JAG BANTAR INTE :D

Hej!
Nu har jag varit i skolan och det gick bra :)
Har precis ätit lte mellanmål :P
Hihi. Busigt


Och nej jag bantar inte :D HAHA

Välkommen till den GALNA tjejen!

Nu drar galningen till skolan!
Slöjd idag med våran konstiga lärare :D Gud vad kul <3



HAHA!

Bye // Moa


JAG VILL DÖ I NORDEN! Fast jag vill bo någon annanstans

Hej alla blogg läsare.
Näsan har täppt igen nu och huvudet som snart ska spränas tar dö på dig..
Skolan idag var låångtråkig, började dagen med att försova mig och "glömde" frukosten..
Nu sitter jag och kollar på Next på MTV. Gucci sover i mitt knä.. just nu känner jag för en långpromenad med plutten och det tror jag att det blir. Ska bra på mig ett par långbarllor och sen bär det ut i det fina vädret :)



Vad händer er ikväll? Fotbollen?

// Moa


RIGHT NOW

Hej bloggen! Idag har jag vart i skolan fast jag inte mår så bra... men jag vill inte missa mer. Jag överlever ju i allafall. Var en sväng på stan med mamma idag efter skolan. Jag fick en lånetelefon för min är mobil är inlämnad:( Ska blogga senare, då får ni en outfit bild också:)

 
jag just nu...

vad jag gör? fråga mig inte...

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ VECKANS BLOGG!

/Fanny

Final!

SPÄNNINGEN TÄTNAR! :D

DE FEM FINALISTERNA ÄR:

1. www.tjarro.blogg.se



2. www.linngulbrandsens.blogg.se




3. www.matildafallman.blogg.se



4. http://aannnnnie.blogg.se/



Sist men inte minst

5. www.sagaslife.blogg.se



RÖSTA!

Kramar Fanny och Moa

Nu börjar idol... BYE






MIN BÄBIS

Mitt huvud håller på att sprängas , så jag går på alvedon idag. Har typ kollat på tv och gosat med min kisse. Det känns jäkla dumt att sitta hemma och göra ingenting när man vet att man har mycket att göra i skolan... Men är man sjuk, så är man. Från de ena till de andra ni har väl inte missat att idol börjar ikväll? Ska bli kul att se! Efter det kommer ghostwhisper. Riktig tv-kväll för mig, om jag orkar vara uppe alltså... igår somnade jag vid 9 och det var riktigt skönt.


min fina kisse


JALLA!

Hej alla bloggläsare!
Idag har jag varit i skolan och det var ju ganska bää.
Nu äter jag macka och Jalla youghurt. MUMS!
Ville bara köra en update och visa att jag lever ;)
Fanny är sjuk.. ochb ligger hemma. :(

Glöm inte att vi utser 5 stycken finalister i tävlan om att bli veckans blogg V.37!
Detta gör jag ikäll och finalisterna presenteras vid ca. 19.00


kram alla söta / Moa

Vem bär den bäst?


Vinner söta JoJo eller snygga Megan Fox tävlingen om vem som bär denna rosa klänning bäst?

Vad tycker du?

/ Moa

ARMBAND

Det är så hilma fint att ha översmyckade armar. Blanda nitar med en massa armband, de är skitsnyggt! Jag har inte många armband... men ska se till att köpa några! De här fyra kan bli en fin kombination. Tillsammans skulle dom kosta 180 spänn ungefär. Inte alls farligt! De två översta är från lindex och de två understa är ifrån H&M.



/Fanny



SJUK

Hellu bloggen! Jag gick som sagt också hem från skolan idag. Har ont i halsen, huvudverk och förkyld. Blä. Jag har druckit te och kollat på film, ganska mysigt.

Jag bloggade ingenting igår! Jag var i allafall hemma hos Matilda, Moa var också med. Vi fixade lite med bloggen och åt våfflor. Det är väl vad söndagar finns till för? Vara med kompisar och ta det lugnt. :)


Mmm

Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg!

/Fanny

Flipsyde

Hej bloggen! Sitter hemma och klockan är snart 2. Gick till skolan idag men efter nån timme drog jag hem för att halsen tar dö på mig! Fanny och Jag har lyckats snappa upp samma sjukdom och det är inte kul kan jag säga! Började att äta en macka och ta en het kopp med tea när jag kom hem.
Halsen mår lite bättre nu men det blir ingen träning ikväll!
Dagens outfit: stentvättade cheapmonday rosamunkjacka triple five soul håret i två söta flätor.


Och outfiten om man nu kan kalla det de..

Kizz Moa



GLÖM INTE ATT DU KAN BLI VECKANS BLOGG! ETT INLÄGG NER

*


Varje vecka från och med nu kommer vi att utse veckans blogg! Nu på tisdag kommer vi att utse 5 finalister som ni sen kommer kunna rösta på till och med lördag! Och får vi en vinnare som får en länk till sin blogg!
Vi har ungefär 80 unika besökare per dag. Så om just eran blogg vinner så får ni en rejäl höjning på staistiken!

För att vara med:

1. kommentera varför just du ska vinna + länk till din blogg.
2. gör ett inlägg i din blogg (så att flera kan vara med)
3. vänta och se om du är en av finalisterna!

Sen ska du såklart gå in på andras bloggar och se till att dom röstar på dig på tisadg - fredag

SISTA RÖSTDAG LÖRDAG 00.00!


MATILDAS BLOGG

Våran kompis Matilda har skaffat blogg. Den är värd att besökas av er tycker jag. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg.


Bild på mig.


I'D LIKE TO KNOW..!

VAD TYCKER DU OM MODEFREAK.WEBBLOGG.SE?

MYCKET BRA : 5
BRA : 4
OKEJ: 3
DÅLIG: 2
MYCKET DÅLIG: 1

KRAM MOA OCH FANNY


ROSETT

Godmorgon bloggen!
Försöker planera dagen och det ser ut att bli en ganska slappig en!
Ska nog träffa fanny och fota lite :)

Dagens outfit: Gråa leggings, beige lång tröja, lila rosett hårspänne i håret :)


Bild i svart/vit från fredags.

Tack för alla fina kommentarer!
Ni är bäst :)

Kizz Moa

BLOGLOVIN

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/1041795/modefreak?claim=xzefyvjd45d">Följ min blogg med bloglovin</a>

Vi har blivit medlem i bloglovin. Det vore jätte kul om ni la till våran blogg... kommentera så kan vi lägga till varandras bloggar! :) Hiss till bloglovin! What more can I say? Det är ju jättebra!

I <3 Y 2


Nu har jag verkligen dragit ut på mitt sovande! Men det är så kul med bloggen!
Hoppas att ni läsare tycker att detta är en bra blogg och säg till om det är något som är dåligt! Vi svara på alla komentarer och försöker hålla oss uppdaterade varje dag!
Som sagt drar jag ut på det...


Bild- Fanny och Jag

God Natt Bloggen
Kizz Moa

HISS/DISS

Efter en massa krångel med bloggen är nästan allt som det ska igen! Herregud, jag fick ju nästen hjärtinfarkt när jag tittade in på bloggen och allt var krashat! Vi har ingen aning om vad som hände... skitkonstigt! En blogg otursdag? Ja! Fast ändå inte... för jag och Moa har besöksrekord idag! 48 unika läsare, wow... haha! Inte så speciellt mycket egentligen men våran blogg är ju rätt så ny. Det är mycket läsare för att vara oss :)

Diss: bloggkrashar. Hiss: besöksrekord!

Ha en fin kväll
/Fanny

RUSSINPÅDEJ

Nu är mamma och pappa hemma från Göteborg.
Kvällen har varit fin och nu sitter jag och matar Gucci med en russinkaka :P

Bloggen var nyss CP och nu är både jag och Fanny riktigt galda att det är över!
Dagens outfit var:

Mjukis och t.shirt! väldigt snyggt :P


En sommarbild på mig eftersom jag har en badhair-badface-badstyle DAY idag :)


Kizz Moa



PEACEEEEEE




Jag idag! Cardigan, fått av mamma. Vitt linne, indiska. Kjol. ginatricot. Skor, skopunkten.

Dagens tips: Vila ansiktet och håret minst en dag i veckan! Var osminkad för att huden ska andas och låt håret bara vara utan att platta/lockas. Jag brukar sova i flätor och det ger minst lika bra resultat som att locka håret, tycker jag!

/Fanny

goodbye hejdå adios Ciao..


Bild - lisaplace

FYFAN.. den vill jag ha!
Skit snygg till ett vitt linne och ett par snygga jeans, Den skulle ta så jävla bra plats.

Nu ska jag (försöka) kolla på fotbollen med killarna.

Natti Natti
Kizz Moa

Jai Ho


Bild: Jag

You are the reason that I breathe
You are the reason that I still believe
You are my destiny
Jai Ho

Händer ikväll?
Kizz Moa

lipgloss

HEJ bloggen.
Nu har jag varit och handlat det som ska bli kvällens mat. Kyckling-spett, strips och bea.
FYFAN vad gott ;)
Har kollat på teen-cribs och man blir ju förbannad.. haha! (avundsjuk)
Kanske kommer ett inlägg ikväll igen.

Bilden har jag tagit ur make up store tidning.. Nice

Kizz Moa

KATE MOSS



Hittade denna snygga bild på Katemoss. Like it!

Smile!




Knock you down!


OUTFIT IGÅR :
Jeans - Cheap monday
blus - odd molly
kofta - morgan..?
och sen fotvärmare och converse
Håret fick sitta i en fläta som Fanny stog för :)

Vad hade ni på er igår?
Ha en bra dag <3

Kizz Moa

gucci in my mind




Hej alla bloggare och läsare! Här kommer Guccis outfit från igår!
Grönbody, köpt i USA.

Lägger snart upp ett inlägg om mina kläder igår.

Kizz Moa

NY DESIGN

Haha, Moa kommer att få en chock när hon tittar in här på bloggen... jag har gjort om blogg-designen! Hur busig får man bli!? Hoppas att hon gillar det! Jag blev rätt nöjd. Bara att jag ska fixa lite mildare rosa på bakgrunden med mönster.

KAPPOR

Titta vilka söta jackor lindex säljer! Den svarta kostar 699:- och den gråa 899:-. Båda är jättefina men jag skulle nog föredra den gråa. Vilken tycker ni var finast?

 



/Fanny


color/ black and white





Idag har vi varit iväg och fotat litegrann... Ska snart iväg! Ha en bra fredagkväll!

Puss Moa och Fanny

våran dag

Hej bloggen! Idag har vi vart i skolan och kollat på teater. Efter skolan åkte vi hem till Moa och kokade nudlar (skitgoda!). Ikväll ska vi hitta på något skojigt, vad gör ni ikväll?


Fanny

Moa


Mums!

/Fanny och Moa

na na na na

Hej alla bloggläsare! Nu kommer några outfit bilder på oss från igår.


Fanny

Moa och Gucci

HELT JÄVLA SJUK!



Vi sitter här och har precis ätit! Och nu finns denna video ute.. man blir fan rädd :O

Kizz Moa

TÄVLING! <3

Vår första tävling här på modefreak!
Denna gång tävlas det om ett nice kit med produkter för kroppen :)
En ansiktsmask i choklad + en body lotion (pink grape) + en shower gel (pink grape)
090820

FÖR ATT VARA MED ATT TÄVLA:
  • Ska du lägga upp denna bild på din blogg* och göra en länk hit. Där du också ska också tipsa om tävlingen.
  • Skriva en kommentar sålart :) Där det står din bloggs namn och din adress och din mejl.
  • Själva tävlingen är att du ska gissa vad jag och Fanny heter i mellannamn (vi heter samma). Du får 5 chanser!
  • Man får bara delta en gång!
* Om du inte har någon blogg kan du tyvärr inte vara med...

Den 20 oktober utser vi en vinnare om det inte är för några som har gissat eller om ingen har rätt. Vi kommer spela upp en video där vi drar en vinnare som sedan får detta hemskickat.
LYCKA TILL!

Kizz / Moa & Fanny

I gotta a felling...Toningt's gonna be a good nignt!


Hade höga jeans med randig tröja idag :) Massa smycken och geek-glasögon.
Mamma och pappa har åkt till Göteborg nu så jag; Fanny och Matilda ska ta outfit foton senare ;)

Kizz Moa

Hiss & Diss

JAG HISSAR OCH VILL HA:



Dessa leopardmönstrade handskarna från Gina. OMG!

Cool tröja.. tänker på Michael Jackson när jag ser den. Gina

JUST LOVE IT!


JAG DISSAR OCH VILL ABSOLUT INTE HA:


Anskitstryck på tröjor! Jag tycker att det ser konstigt ut med någon anna på tröjan!

Kizz Moa

Love sex magic!


Jacka, HM Jeans, cheap monday Skor, converse

Min dag har varit bra. Skola sen hem och snart ska jag åka iväg på träning..
Är faktiskt inte så sugen på det ;)
Ursäkta bilden! Hade någon konstig innställning på kameran.

Kizz Moa

Sweet dream.. or Beautiful nightmare!



HUR SÖT FÅR MAN VARA!   (will you marry me?)


NORDISKA KOMPANIET <3

tisdag

Halloj. Kände mig verkligen höstig idag när jag gick till skolan. Jag hade skinnjacka OCH halsduk! Annars har jag haft en bra dag. Hur har ni haft det? Ikväll kommer ghost whisper, missa inte det!






BUSIGA BARN INNE PÅ TOAN!



HAHAHAHA!!

Fuck Life Love Peace




JA. Så känner man ju 24/7 ! <3

Run this town!






Hej!

Försökte hitta alla dessa nagellack som har spridits i mitt rum i några år!
Haha. Det blev några!
Även en bild på de halsband som brukar få hänga med <3

/Kizz Moa

Love knocks you down!



Känns som att sommeren är slut nu.. :( så jag bjuder på denna ifrån Frankrike <3 (tagen i italien)

Kizz Moa

RSS 2.0