Talking to me?

Hej!


Livet går vidare!
Nu - Film <3

Kizz / Moa

nya skor!

Jag köpte nya skor häromdan :) Ett par klackar till hösten och uggs till vinter och snön. Så var det tänkt. Älskar båda och är jätte nöjd med dem!

Ibland är det här med skostorlekarna konstigt... jag har kört på storlek 37 i sandaler och 38 i övriga skor. Men nu var jag tvungen att byta båda skona till storlek 37.. och dom sitter mycket bättre! Lite småkonstigt sådär bara... hehe.

 



/ fanny

ny kjol!

Idag köpte jag denna kjol. Den är från ginatricot. Nu är det bara ett par knä strumpor som saknas. Det är sååå fint med högkjol till knästrumpor! Love it. Fick inspirition av Moa. =)



/fanny

Allabilderna frånFM dagen ;)

Här är en liten slideshow!

 

Kizz Moa

Övermin dödakropp

Fler bilder från igår!


Outfit: Jeans, diesel
           Underlinne, Armani
           "Över"linne, Tippy
           Glasögon, Bik bok

Fanny <3

Kizz / Moa

fanny och moa






kavaj


Typ snyggaste jag har sett... Vill ha! Finns  på bikbok och för 499 kr blir den din;)

/Love F

Träning!

Drar snart till träning!

Outfit for the workout:


Kizz / Moa

Youspin myhead

Bilder från helgen med Natalie <3


Linne, björn borg. Jeansjacka, Gina. Shorts, Zara. Skor, converse. glasögon, Bik bok.


Natta med Hund, Flisan <3

Kizz / Moa


TÄVLING

Vår första tävling här på modefreak!
Denna gång tävlas det om ett nice kit med produkter för kroppen :)
En ansiktsmask i choklad + en body lotion (pink grape) + en shower gel (pink grape)
 090820

FÖR ATT VARA MED ATT TÄVLA:
  • Ska du lägga upp denna bild på din blogg* och göra en länk hit. Där du också ska också tipsa om tävlingen.
  • Skriva en kommentar sålart :) Där det står din bloggs namn och din adress och din mejl.
  • Själva tävlingen är att du ska gissa vad jag och Fanny heter i mellannamn (vi heter samma). Du får 5 chanser!
  • Man får bara delta en gång!
* Om du inte har någon blogg kan du tyvärr inte vara med...

Den 20 oktober utser vi en vinnare om det inte är för några som har gissat eller om ingen har rätt. Vi kommer spela upp en video där vi drar en vinnare som sedan får detta hemskickat.
LYCKA TILL!

Kizz / Moa & Fanny

fannypanny

Tjohopp! Tänkte att ni skulle få en bild på mig så ni har en aning hur jag ser ut... Well here it is:



Love/ Fanny

vi älskar skor

Idag testade jag och Moa skor... Snygga va? Mina är de till höger. Funderar på att köpa dom, snygga! Finns på dinsko för 399 kr.



Love/ Fanny

Vadär klockanmamma?

I like to watch me up <3
Ny klocka på armen.. hihi!


Kizz Moa

sitterpå bussentill city!

090820

Stan idag <3
Med Fanny, Matilda och Gucci :)
Nu blir det natti natti snart
Kizz Moa

my day ♥

Idag var det skolan som gällde för Moa och mig (vi går i samma klass). Det var väl ganska lugnt... Vi fick busskort & schema och lite sodär. Efter det åkte jag, Moa, Matilda och Gucci (Moas hund)  in till stan. Vi åt subway och shoppade.

De här köpte jag idag:

stickad kofta från gina 199 kr

linne från gina tricot 129 kr

leggins även dom från gina 19 kr (!?)

Love/ Fanny ♥

trasigajeans kepsenpåsniskan och tänkerdunogaså

Outfit today :
090820

Dagens inköp:

* Paljett kofta <3
090820

Kizz / Moa

Välkommen till vår nya modeblogg!

Hiss till våran nya modeblogg! :D


RSS 2.0