Modelhouse


Modellbild på mig. hihi

/Moa

tjohopp

Shit vad tiden går!
kände idag efter att ha rådissat(!!) ett inlägg på min blogg att jag faktiskt saknar modefreak mer än jag trodde....
Just nu har jag inte så många bilder att bjuda på eftersom jag inte har mycket inspiration, men jag tänkte lägga upp några jag tycker om för tillfället (både gammla och nya)



(!!!!) HAHA



Fixade ihop Robert bilderna själv**  :)

tisdag tuesday mardi

HEJ. Nu är det nästan vår kan man säga! Solen lyser och himlen är blå. Igår hade jag skinnjacka på mig och bättre än såhär kan det inte bli. Vi går mot ljusa tider woho!
Skolan idag var chill. Vi kollade teater och sen var det lugnt. Hihi idag är det desperata hemmafruar jippieee!


Haha två randombilder från igår. Stackars Moa med gipsad arm:(


RSS 2.0