BARA EN BILD.


bara en bild på Fashiontoast. Love her style.

*Snap*


Klicka på bilden för att lyssna på låten

Beyonce Ft. Lady Gaga - Radio Phone

Bra. Konstig. Cool. Beyonce!. Moa style.

Bild-Bomb





Idag är det Lucia och jag med några tjejer från klassen var och gick lucia på en golfklubb. Det var kul, men lite pinsamt. Jag var lucia och det gick bra, men fick stearin i håret!

// Moa

Lu-ci-a

I Fredags hade vi lucia i skolan och jag var en Nisse :)

Outfit: Tomtemössa, stor röd tröja, svarta tights med nitar och höga sockor!! MYS

// Moa

NISSE



Bilder: Jag + armband
Shohoo allthop!
Nu är tiden kort innan jul och imorgon blir det lucia firande på skolan och jag ska vara en liten nisse. Idag var jag och Matilda på stan för att köpa nisse-hatt men det blev (ett till) nitarmband. I LIKE IT.
Varför älskar jag nitar? Det är sjukt tycker jag. Såfort något innehåller nitar så gillar jag det. Nu blir det lite plugg i "sista sekunden" innan skolavslutningen.
Ciao

++Protect++

Dagens julklapp från kalendern och jag blev SUPER glad <3

 

I had a secret

that wasen't mine to tell, yet a

secret I felt bound to protect.

A secret, thar suddenly, he

seemed to know all about...


NIT NIT -AR

Hej tha bloggish!
Nu är skolan som värst och jag pluugar som en gaalning!
Dagens outfit:

Nya leggings med nitar, GT! (födelsedagspresent från Super-söta-Matilda)

// Moa


random

hej bloggen. Idag klippte jag en decimeter på håret och slingade till tusen! Gick bra och är riktigt nöjd. Imorn ska jag ha några vänner över på lite fest och det ska blir jätte kul!

random pic / HT 09

MARCMARCMARCMARC JACOBS


MARC BY MARC JACOBS

RSS 2.0