PUMPAAAA

Hej bloggen!
Det var länge sen jag bloggade här ifrån USA. Men efter en crazy helg med kul är jag tillbaka.
Idag är Amanda i skolan som vanligt så jag är hemma med Lotta och vi har åkt till några ställen. Vi har också fikat på ett mysigt kafe.
I helgen har vi gjort massa saker. I lördags var vi iväg och handlade halloween kostymer till nästa helg. Jag och Amanda har bestämt oss för att vara änglar. Jag ska vara vit och Amanda ska vara svart ängel.
Vi var på Target och handlade, så jag hittade lite annat också.
Detta är min halloween kostym:
Det andra:
I söndags var vi på en "klubbdag" på ett ställe där Amanda och hennes familj är medlemar.
Det var superkul för jag och Amanda var mycket duktigare än alla små barnen! Vi vann massa nallebjörnar och hade det skit kul!
Amanda när hon åker någon slags bana.
Efter det var vi och köpte pumpor. Det fanns massa att välja mellan. Och STORA!
Men jag ville ha en liten :P
Detta var den ända bilden jag hade.
Bye Moa

Kommentarer
Postat av: hanna

gillar er blogg =) härliga bilder! och jättesöt header ;D

kram!

2009-10-29 @ 09:33:11
URL: http://vetement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0