MÅNDAG



Hej hej! Idag är det måndag och jag längtar redan till helgen. Orkar verkligen inte med skolan längre. Vi fick sluta en timme tidigare idag vilket var väldigt skönt. Men skolan är ändå rätt kul ibland, man skrattar typ 10 gånger om dagen och minst en gång per dag AS garvar man. Idag så började Matilda skratta åt mig för att jag tydligen hade en svart streck på hela hakan, sen började Moa också skratta åt mig. Moa skrattade så mycke att hennes tuggummi ramlade ur munnen på henne och då började även jag skratta. Ja herregud... Efter skolan var jag med Matilda och vi åt nudlar och kollade på tv/nörda data. Nu ska jag duscha och sedan blir det film: *någons* små underverk.

/Fanny 

Kommentarer
Postat av: -svantes mamma-

Snygg header!!! :)

2009-11-19 @ 11:08:07
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0