I PUT MY FOOT UP

Ny tränad, ny stukad, ny strak, och jävligt stolt :D
HAHAH
Som sagt har jag precis varit och tränat och det gick bra till det var 5 minuter kvar av träningen och min fot vrider sig... just nu skulle jag ha kört hårdpass med personligatränaren och de andra tjejerna och kämpat med tyngdlyftning, men nej nej så skulle det inte bli, nu sitter jag här med lindad fot och tycker synd om mig själv.Vad är din värsta sportskada?

Det går tydligen inte stt ladda upp bilder just nu, kommer senare

Mamma lovade att vi skulle äta sushi någon dag i veckan och jag hoppar (eller tänker att jag skulle det om jag kunde, dumma fot!) av glädje!
Nu ska jag duscha och sedan blir det köttfärsås och spagetti! Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0