+++++BUSIG+++++

Hej bloggen! Jag är hemma! Resan var lång och nu är jag riktigt trött.. Min bror tror att det är något fel på mig bara för att jag har adrenalinkickar helatiden, men det kan ju beropå att jag inte har sovit på över 35 timmar... hmm?? jag är helt enkelt för trött för att sova.
Iställer har jag tagit stunden och packat upp alla mina 3 väskor! Tid tog det men jag känner att all denna energi börjar försvinna (som det borde vara)

Dagen har varit.. lång.. och Gucci som jag saknat s→å mycket är för en gång skull villig att kela med mog (HAPPY)
När jag hade kommit hem från flygplatsen tog jag en dusch och sen fick jag ett ryck att jag skulle till skolan och hälsa på alla.. Så blev det, vilket ledde till ett konstant gäspande på lektionerna. När jag sa att jag var trött och hade kommit med ett flyg imorse sa lärarna till mig att gå hem, men det fanns föör mycket att prata om så det kom inte på frågan..(eller klart det gjorde men jag valde att stanna). HAHA

Nu ska jag hjälpa mamma laga mat och ge min födelsedagspresent till Emil (Abercrombie t-shirt och en kapsylring) Hoppas han blir glad och inte läser detta! BUSIG
Fredagen blir LUGN och jag skippde träningen, vilket jag känner att jag behövde.


Hittade en gammalhöstbild som jag tycker om...

Nu ska jag... först ha en till adrenalinkick... och sen ta det lugnt!

// Moa



Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig bild :)

2009-11-13 @ 20:44:51
URL: http://nellupelludk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0