2012

Hej bloggen. Veckan har varit bara bra och jag känner att fylla 15 var rätt så nice.
Jagtänkte berätta lite om helgen. I fredags efter skolan var jag med Fanny och Matilda. Senare på kvällen drog jag och Fanny hem till fredrik och va med några från klassen och det var kul. I lördags fyllde jag ju som många gånger sagts år och min moster och hennes kille kom på besök. Min moster Maja och jag står varnandra nära och det var kul att umgås lite. jag och Maja gick på stan och jag fick en födelsedagspresent. (klänning) På kvällen åt vi super god mat och firade mig med SingStar. Det var kul!
Idag fick vi besök av min mormor och morfar m.f :) Då fick jag massa fina underkläder.

Bild från USA
Lägg märke till affishen i uppe-i-högra hörnet, den vill jag se! Rekomenderar?

Nu har jag precis ätit middag och känner mig inte sugen på skolan imorgon.. MenMen nu ska jag checka in favorit-bloggarna och kolla in några gymnasium.
Kram alla / Moa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0